høst 2021 - UKE 36-43

Svært impulsdrevne kategorier – kampen står på gulv! Plassering i kundestrøm

Forbrukerinnsikt Rett i Koppen treffer forbrukere ulikt, avhengig av situasjon og format. Rett i Koppen symboliserer varme og nytelse. På grunn av sin praktiske emballasje er produktet en selvsagt venn å ha med på tur eller på farten, men konsumeres også gjerne hjemme som en «snack» eller for kosens skyld.
Shopperinnsikt Mange smaksvariantene skaper stor interesse blant forbrukerne!
Snacking og mellommåltider er i vinden. Her har Rett i Koppen høy kjennskap hos forbruker og en unik posisjon som «det varme mellommåltidet». Rett i Koppen originale sjokoladedrikken er kåret til Norges beste!

tydelig impulsdrevet kategori, der synlighet driver salg.

Toro rik sjokoladedrikk bidrar med høy verdi per solgte enhet inn i en prispresset kategori og kan drive verdi for butikk

TORO Rett i Koppen - Innsikt